Monuments on Facebook

Τα περισσότερα άλμπουμ που έχουμε στη δισκοθήκη μας έχουν λίγο από Leon Russell μέσα τους, καθώς είχε μια καριέρα και μια ζωή αξιοζήλευτη για τους περισσότερους μουσικούς.

«Ο Βίκτωρ έφυγε το πρωί της Παρασκευής 11 Νοεμβρίου, ήταν πενηνταέξη χρονών» αναγράφεται στην επίσημη σελίδα του χαρισματικού μπασίστα στο Facebook και συνεχίζει «Τα μηνύματά και οι αναρτήσεις σας έκαναν τεράστια διαφορά σε αυτόν κατά τη διάρκεια της τελευταίας χρονιάς και παραπάνω ενόσω τα πράγματα έγιναν πολύ δύσκολα για αυτόν από πλευράς υγείας. Η αγάπη και το κουράγιο που του προφέρατε τον άγγιξε βαθύτατα και με ποικίλους τρόπους βοηθώντας τον να συνεχίζει μέρα με τη μέρα τον αγώνα του. Ήταν απίστευτα ευγνώμων απέναντι σε όλους σας και το εκτίμησε βαθιά. Η θετική του στάση ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές του υπήρξε πραγματικά εντυπωσιακή…»

Η παρουσία και μόνο του Leonard Cohen δίπλα σε rock θρύλους όπως η Janis Joplin, o Jimi Hendrix ή ακόμα και οι Doors, φαντάζει σαν ψέμα. Τι δουλειά είχε ένας τριαντάρης Καναδός ποιητής, με την νεανική αφρόκρεμα του rock’n’roll; Ποιά σχέση μπορούσε να έχει αυτή η φωνή που μονότονα κυλούσε στ’ αυλάκια του βινυλίου με τον ηλεκτρισμό του Jimi, την παθιασμένη σεξουαλικότητα της Janis και τον παγανιστικό Δαίμονα που ήταν ο Jim Morrison;

Γράφει ο Παναγιώτης Φουρκιώτης

Ποιος θα απομείνει να «πονά» τα δέρματα σε λίγα χρόνια;

«ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ»

Μάιος 2015. Η δημόσια παραδοχή του Θάνου για την μάχη που έδινε με τον καρκίνο ταρακούνησε για τα καλά τους αναρίθμητους οπαδούς του ως σύγχρονου Ποιητή και Μουσικοσυνθέτη, μα και την ντόπια Ελληνόφωνη μουσική σκηνή: «…Επιθυμώ να αρθρώσω αυτήν την ασθένεια και να το μοιραστώ μαζί σας, παρά να συνεχίσω να αποφεύγω την αλήθεια…Πάσχω από μεταστατικό καρκίνο των οστών. O οποίος στην διάγνωσή του είναι αρκετά επιθετικός…»…

H Gillian Mary Smyth (1/6/1933 – 22/8/2016) ήταν γνωστή ως Gilli στους φίλους των Gong και τα φωνητικά της διαπερνούν ολόκληρη τη μυθολογία του πολυεθνικού ψυχεδελικού – progressive συγκροτήματος, αν όχι τη δισκογραφία του.

Γράφει ο Παναγιώτης Φουρκιώτης