Παρότι δισεκατομμυριούχοι τα τελευταία τριανταπέντε χρόνια, μόνο στις δάφνες τους δεν επαναπαύονται τούτοι εδώ. Αντιθέτως μάλιστα. Οι βετεράνοι πλέον Αγγλοσάξονες επιμένουν σε ένα επιθετικότατο μάρκετινγκ που θέλει μεταξύ άλλων την επίσημη ιστοσελίδα τους ως μια από τις πιο δραστήριες της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας! Έτσι εδώ και λίγες μέρες μας ενημέρωσαν μεταξύ άλλων πως το τρίτο από τα τέσσερα συνολικά Box Sets είναι πλέον διαθέσιμο σε δυο συλλεκτικές, περιορισμένες εκδόσεις: σε βινύλια των 180 γραμμαρίων, μα και σε CD.

Κείμενο-φωτογραφίες: Χρήστος Κισατζεκιάν

Να σου τον ξανά στο προσκήνιο ξαφνικά. Οι μόνιμοι επισκέπτες θα θυμάστε την αναφορά στο αντίστοιχο ρεπορτάζ για τη συναυλία του 50 Cent. Και να που πριν λίγα μόλις εικοσιτετράωρα, η μήνυση του μεγιστάνα rapper εναντίον του προσωπικού του φωτογράφου στα πρώτα του βήματα ζωντάνεψε τα πλήκτρα των ανά τον κόσμο συναδέλφων. Η δικαστική διαμάχη αφορά στη χρήση και πώληση των φωτογραφιών του Jay-Z από τον δημιουργό τους, τον Jonathan Mannion, ο οποίος απάντησε ευλόγως υπενθυμίζοντας μα και υποδεικνύοντας στον διάσημο hip-hoper πως, ως καλλιτέχνης μα και ιδιοκτήτης δισκογραφικής εταιρίας, θα έπρεπε να σέβεται τα πνευματικά δικαιώματα που ο ίδιος νυν και αεί διεκδικεί!

Κείμενο-φωτογραφίες: Χρήστος Κισατζεκιάν

Ήταν Τρίτη και 13 του μηνός Ιουνίου του 2006 που το στάδιο Καραϊσκάκη φιλοξένησε τον Curtis James Jackson III για να χορτάσουν επιτέλους οι δέκα περίπου χιλιάδες πεινασμένοι οπαδοί της hip-hop στη χώρας μας, δίνοντας τέλος στην έως τότε άχαρη ανομβρία στο χώρο των μετακλήσεων. Ο ηγέτης της «εκλεπτυσμένης τέχνης της λυρικής συντομίας» όπως αποκαλείται παγκοσμίως, λογίζεται ως ο δεύτερος πιο δημοφιλής και σημαντικός rapper της Υφηλίου μετά τον ευεργέτη του, τον Eminem. Όμως ο 50 Cent δε σταματά εκεί. Πέρα από τις συνθετικές του ικανότητες, διαπρέπει και ως τηλεοπτικός παραγωγός, επιχειρηματίας, έχοντας εμφανιστεί συγχρόνως και στη Μεγάλη Οθόνη. Μια αξιοθαύμαστη πορεία αν αναλογιστείς πως, τούτος ο γόνος του Κουήνς της Νέας Υόρκης, ξεκίνησε ως δωδεκάχρονο βαποράκι εν τω μέσω της επιδημίας του crack…

Κείμενο-φωτογραφίες: Χρήστος Κισατζεκιάν  

Δεν πέρασαν ούτε ένα, ούτε δυο, μα πενηνταεπτά ολόκληρα χρόνια από τον Ιούνιο του 1964. Το μήνα που κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο το “As Tears Go By” με B-side τη διασκευή του “Greensleeves”. Και ήταν αυτό το κομβικό δώρο του συνθετικού δίδυμου Jagger & Richards των Rolling Stones που απετέλεσε το εισιτήριο της δεκαοκτάχρονης καλλονής για την παγκόσμια καταξίωσή της που θέλει την πλέον εβδομηνταπεντάχρονη Marianne Faithfull να φιγουράρει ακόμη στα δημοψηφίσματα του κραταιού περιοδικού “Rolling Stone”, ανάμεσα στις εκατό πιο σημαντικές γυναίκες της εποποιίας του Rock’n’Roll.    

Κείμενο-φωτογραφίες: Χρήστος Κισατζεκιάν